loading...
محصلين دبيرستان پسرانه دانشگاه
آخرین ارسال های انجمن
سوداگر بازدید : 186 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (0)

روز سوم مسابقات فوتبال جام دهه ي فجر دبيرستان دانشگاه روز جالبي نبود چرا كه به دلايلي نا معلوم هنگام بازي دو تيم سوم تجربي واول عمومي 101 آقاي انصاري ( مدير دبيرستان) در وسط بازي توپ را برمي دارند و مانع برگزاري ادامه ي مسابقه مي شوند و دوتن از دانش آموزان سال چهارمي را همراه خود به دفتر مي برند و ادامه ي اين ديدار به زمان نامشخصي مؤكول مي گردد.

سوداگر بازدید : 170 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (1)

با عرض سلام خدمت تمامي بازديدكنندگان عزيز و گرامي، در روز دوم مسابقات جام دهه ي فجر دبيرستان دانشگاه كه در محل دبيرستان برگزار گرديد چهار تيم به رقابت با يكديگر پرداختند كه درپايان اين ديدارها تيم چهارم تجربي توانست تيم چهارم رياضي را شكست دهد وبه مرحله ي بعد صعود كند اما در دومين ديدار روز دوم اين مسابقات كه دو تيم سال دوم يعني دوم رياضي ودوم تجربي به رقابت بايكديگر پرداختندكه درپايان اين ديدارهم تيم منتخب دوم رياضي توانست با اختلاف گل بالا تيم منتخب دوم تجربي را شكست دهد اين بازي با هيجان بسيار بالايي بود .قرار است تيم دوم تجربي روز سه شنبه در دومين ديدار خود به رقابت با تيم چهارم رياضي به پردازد كه اخبار ان مطابقا به اطلاع شما بازديد كنندگان گرامي اطلاع داده مي شود.

باما همراه باشيد.عینک

سوداگر بازدید : 213 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (4)

امروز هنگامي كه پس از مراسم صبحگاه به داخل كلاس رفتيم با اتفاقي عجيب روبه رو شديم واون اتفاق اين بود كه عده اي از دانش آموزان از خدا بي خبر حالا چه از كلاس دوم رياضي و دوم تجربي دست به اقدامي بي شرمانه زده بودند كه با واكنش مسئولين شديد مسئولين مدرسه مواجه شديم اين اتفاق  در واقع اين بود كه شخص يا اشخاصي روز قبل مورخ 91/11/11 پس از تعطيل شدن كلاس هاي بعداز ظهر كلاس دوم تجربي در ساعت 17 و خالي شدن كلاس به داخل كلاس دوم تجربي آمده اند ويك متن بسيار بي شرمانه و زشت وناپسندي را عليه دوتن از دانش آموزان دوم تجربي انجام نمودند ولي هنگامي كه عده اي از دانش آموزان دوم رياضي و تجربي براي معرفي مضنونين اين كار ناپسند اقدام كردند به نتيجه اي نرسيدند و قول معروف امدند ثواب كنند اما كباب شد و وقتي هم يكي از دانش آموزان دوم تجربي به كلاس آمد با يك اتهام زني آقاي رضا عابديان اين دبير مواجه شد درصورتي اين كار اصلا اين كار توسط اين شخص عزيز وبزرگوار ما انجام نشده بود  و بنده به صراحت فهميدم كه چقدر آقاي عابديان در اتهام زني ماهر هستند بدون هيچ دليل ومدركي و به راحتي هرچه تمام قصد بردن آبروي يه دانش آموز را داشتند به ما اموخته اند كه از بزرگانمان تجربه بياموزيم اما من امروز آموختم كه همه چيز را نمي شود از همگان آموخت زيرا اتهام زدن بي چون وچرا كاري بس ناشايست است اميدواريم كه ان دانش آموز كه آقاي رضاعابديان ان را بي دليل متهم دانست ايشان را مورد بخشش قرار دهند.

اميدواريم مسببين اين اقدام ناپسند به صورت محرمانه هرچه سريعتر خودرا به مسئولين مدرسه معرفي نمايند و به اين اوضاع پريشان كلاس دوم تجربي خاتمه بخشند.

جزئيات متن نوشته بر روي تخته ي كلاس دوم تجربي توسط افراد اخلال گر وازخدابي خبر به شرح زير است:

در آن قصر كه بهرام دراو جام گرفت         ...... بچه كرد و .....آرام گرفت

..... ح.... است و قرار است اين هفته در زايش.... ايرانشهر زاي.....كند

مدارك در كلاس دوم رياضي موجود است.                                                   mrT

خدا خودش همه رو به راه راست هدايت كنه.عینک

سوداگر بازدید : 229 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

از امروز در مدرسه بين تيم هاي كلاس هاي اول تا سال چهارم مسابقات  فوتبال ملقب به دهه ي فجر آغاز گرديد كه در روز اول اين پيكارها تو تيم سال اولي ويك تيم سال سوم تجربي و چهارم رياضي با يكديگر در محل دبيرستان پسرانه ي دانشگاه به رقابت پرداختندكه نتيجه ي اين ديدارها تا به اينجا تيم سال اول 101 و تيم سال سوم تجربي 106 توانستند از رقيبان خود پيشي بگيرند و به مرحله ي بعد راه يابند در ادامه ي اين مسابقات فردا مورخ 91/11/13 تيم دوم تجربي قدر 104 با تيم دوم رياضي 103 مسابقه مي دهند كه برنده ي اين دو تيم به مرحله ي بعد اين رقابت ها راه خواهد يافت ( تذكر: قرار بود كه رقابت بين تيم هاي سال دومي امروز ساعت 12:30 برگزار شود كه با مخالفت شديد آقاي تيموريان روبه رو شد و ديدار اين دو تيم در روز اول رقابت ها كنسل وبه روزدوم موكول گرديد)

ازتمام دوستان عزيز خواهشمنديم براي همياري تيم دوم تجربي 104 در نظرسنجي وبلاگ شركت نمايند.

 

سوداگر بازدید : 166 دوشنبه 09 بهمن 1391 نظرات (1)

عجب بچه ي باحاليه...نه

*************************

ازقديم الايام گفتن راست گفتن ازهردستي بدي از

همون دست چي؟؟؟ پس ميگيري

 

سوداگر بازدید : 180 دوشنبه 09 بهمن 1391 نظرات (0)
واینک شاهد مصرف بهینه این کودک باشیم.
عجب دنیای نامردیه برادر به برادر ازهمون بچگی رحم نمیکنه.
 
سوداگر بازدید : 599 یکشنبه 08 بهمن 1391 نظرات (1)

رضا عابديان

رضا عابدیان

نوازنده کمانچه و تارباس آرشه‌ای در گروه رستاك
کارشناس زیست شناسی از دانشگاه گرگان

متولد ۲۳ تیر ماه ۱۳۴۹
اجرای کنسرت در کشورهای ژاپن، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و هلند همراه با گروه موسیقی رستاک

اما درخصوص تدريسشون اگه بهتون بخوام بگم بهتره نگم ولي چون اصرار مي كنيد ok , no problem آقا خدمتون عرض شود تدریس در بوندس لیگا و نمره دادنش درحد لالیگاوشوخی کردنش درحد لیگ دسته یک ایران و ماژیک پرتاب کردن و تخته پاکن پرت کردنش در حد تیم هتل قصر ایرانشهر .

آخه یکی نیس بگه آخه عابدیان گل توکه تو برگه این کاریش ۱۰ کردی حالا یه نصف کلاهک  حرف الف بهش بچسبون فدات بشم که بشه چی؟؟چی؟؟؟ بشه ۲۰ شوخی کردم نخواستم بدینش محمد نارویی خوب گنه داره .

حالا که اونو نمی دی باباجان چرا هر جلسه از اون دانیال و عبدالرحمان بلوچ می پرسی مگه قحط التلامیذه از یکی دیگه به پرس آخه می ترسیم که جریان صدام ( رییس جمهور بئسی اسبق عراق) با معلمش بین شما و .... پیش بیاد.

راستی جریان صدام و معلمش می دونید چی بوده؟ جریان از این قراره که صدام خان یزید کافر یه معلمی داشته که هرروز بلا استثنا از صدام درس می پرسیده یه روز صدام که از دست معلمش خسته میشه میره یه اسلحه کمری می خره میره مدرسه وقتی معلمش میاد سرکلاس دوباره به این صدام می گه بیا جلو درس جواب بده صدام هم نامردی میکنه میگه الان رو چشمم میره جلو واسلحه رو از کمرش برمی داره یه چندتا تیر نثار معلم سمجش می کنه.

طبق روایت آقای احمد توتونی ( دبیر آمادگی دفاعی و جغرافیا)

حالا اینو گفتم که شاید اقای عابدیان ازاین به بعد اگه اومد سرکلاس زیاد یه لطفی کنن دیگه از دانیال اینقدر هرجلسه درس نپرس حالا شاید هرجلسه درس نپرسه ولی هرموقعه که قرار باشه درس بپرسه اول دانیال و عبدالرحمان بلوچ رو ازشون می پرسه....

ولي در كل اگه بخوام خصوصياتش رو بگم مهربان و نمره بده و شوخ

اينا رو گفتم نه واس خاطر نمره فقط واس خاطر اين گپتم (به قول محمد بامري) كه بشناسينش حالا يه عده اي هستن كه مي گن اينو نگا چه .... ماله نه بابا اين طوري هاهم نيستش...

مردكه ها چند نپر به يه نپر (تيكه كلام محمد بامري)

هرگز نشه فراموش كامنت اضافي قبوله...

 

سوداگر بازدید : 122 شنبه 07 بهمن 1391 نظرات (0)

ایتارتاس دراین خصوص گزارش داد:تحقیقات تازه یک تیم تحقیقات تاریخی!! بر روی اصل و نسب باراک اوباما نشان داده است که او یک ایرانی الاصل است.

دکتر اندی واسهول از موسسه تحقیقات تاریخی دانشگاه ام آی تی آمریکا  میگوید: مطابق تحقیقات تیم وی، باراک اوباما ذاتا از اهالی جنوب ایران وشیعه است.

به گفته وی ,خاندان اوباما در حقیقت همان خاندان معروف اُوبامای بوشهر هستند که در دوران قاجاریه جلای وطن کرده و طی چند نسل به آمریکا رسیده اند. جد بزرگ اوباما، میر حسن خان اوبامایی که از میرآب های معروف بوشهر بوده و به همین خاطر اُوباما (یعنی “آب با ما” می باشد) پس از یک نزاع خونین با سقاباشی ناصرالدین شاه قاجار از بوشهر فرار کرده به سرحدات عثمانی می رود. وی ابتدا در حلبچه به عنوان تاجر زردچوبه فعالیت کرده و پس از ارتقا در تجارتش به عنوان تاجر زعفران به شهر حلب (در سوریه کنونی) می رود. مقارن با ایام مشروطه میر حسن خان در حلب فوت نموده و پسر وی علی اصغر اوباما ، به خاطر ضدیت اهالی عثمانی با شیعیان ایرانی خانواده را به سمت طرابلس می کوچاند.
خاندان اوباما در آنجا به تجارت تنباکو مشغول می شوند اما پس از ممنوعیت استعمال قلیان در آن جا، دسته دسته شده و به جاهای دیگر مهاجرت می کنند. در این ایام که اندکی قبل از جنگ دوم جهانی بوده پدر بزرگ حسین به همراه خانواده اش جنوب غربی آفریقا مهاجرت می کنند. وی در آنجا برای امرار معاش از پشم شتران پارچه درست می کرده و به اسم ایرانی “برک” (barak) به فروش می رسانده که پس از پایان جنگ جهانی به شدت مورد استقبال قرار گرفته و به همین خاطر از طرف معاون شهردار واشینگتن دی سی به لس آنجلس دعوت می شود.
وی پس از ورود به خاک آمریکا به همراه خانواده اش در تگزاس رحل اقامت می افکند و به تولید و تجارت برک (در گویش آمریکایی “باراک”) می پردازد. اما پس از چندی به خاطر ممنوعیت واردات شتر و پشمش به آمریکا ورشکست شده و بناچار فرزندانش را به مدرسه می فرستد.
پدر باراک، یعنی حسین اوباما پس از طی دوران مدرسه و دانشگاه، تابعیت ایرانی-آمریکایی بدست آورده با یک دختر مسیحی ازدواج کرده و سپس به اصرار خانواده همسر خود به ناچار مذهب اسلامی-مسیحی اختیار می کند اما از انتخاب اسم اسلامی یا ایرانی برای فرزند خود منع می شود. به همین خاطر با انتخاب نام “باراک” که در حقیقت همان لفظ فارسی برک است، و انتقال نام میانی و نام خانوادگی “حسین اوباما” برای پسرش به هویت خود روی فرزندش ادامه می دهد.
بنا براین گزارش، افشای این امر می تواند دردسر بزرگی برای آینده سیاسی اوباما در آمریکا و ایران باشد.
همچنین به گزارش خبرنگار آی طنز نیور، دکتر انوشیروان کیهانی زاده ضمن قابل قبول دانستن این فرضیه گفت: از آنجائیکه ثابت شده است تمام آدم های مهم در دنیا اصالت ایرانی دارند اینجانب از ابتدا به ایرانی بودن اوباما مشکوک بودم.
تا کنون اوباما از درک و اظهار نظر مدعیات این تاریخ نگاران معذور بوده است.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترين دبير پروازي كيست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 64
  • کل نظرات : 58
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 31
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 59
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 106
  • بازدید ماه : 243
  • بازدید سال : 2,776
  • بازدید کلی : 58,810
  • کدهای اختصاصی
    http://hub.najvahost.com/aff.php?aff=437 دریافت همین آهنگ
    دریافت کد بارش برف